Stichting stelt subsidie voor 2021 zelf al bij

Citymarketing moet blijven werken aan imago bij inwoners

7 okt 2020, 16:30 · leestijd 3 minuten Cultureel
Stichting Hilversum Marketing moet gaan uitkijken naar een andere locatie nu in 2021 de eerste werkzaamheden gaan beginnen op het Stationsplein. Foto : © Foto Miché / Bastiaan Miché
Stichting Hilversum Marketing moet gaan uitkijken naar een andere locatie nu in 2021 de eerste werkzaamheden gaan beginnen op het Stationsplein. Foto : © Foto Miché / Bastiaan Miché Foto: © Foto Miché / Bastiaan Miché

Bijna drie jaar is Stichting Hilversum Marketing bezig en blijkbaar is het nodig om te werken aan een positiever imago van dit instituut dat Hilversum stevig op de kaart moet zetten bij inwoners, bezoekers, bedrijven en talent. Dit is een strategisch doel van de citymarketing-organisatie, zo blijkt uit de brief van wethouder Gerard Kuipers (D66) aan de gemeenteraad.

De Democraat is in de pen geklommen richting politiek omdat hij en zijn collega’s uit het college vorige week dinsdag besloten heeft een subsidie van 725.000 euro te verlenen voor het jaar 2021 aan Stichting Hilversum Marketing (SHM)..