'Ik denk dat het urgent is voor Hilversum', aldus Hilversum Marketing-directeur Jeroen Kreijkamp

Het niet hebben van een sterk imago is zorgelijk voor Hilversum

6 sep 2021, 17:00 · leestijd 6 minuten Cultureel
Stadspark De Kwekerij is volgens Jeroen Kreijkamp een goed voorbeeld van het verlevendigen van Hilversum.
Stadspark De Kwekerij is volgens Jeroen Kreijkamp een goed voorbeeld van het verlevendigen van Hilversum. Foto: © Foto Miché / Bastiaan Miché

De urgentie om het imago van Hilversum te gaan bepalen en meteen te gaan versterken is groot. Dat geeft Jeroen Kreijkamp, directeur Hilversum Marketing, aan. Dat vraagt om lef en het maken van duidelijke keuzes. “Het baart ons zorgen.”

Uit de laatste imago-onderzoeken komt volgens Kreijkamp een verontrustend beeld onder ondernemers en bezoekers van Hilversum aan het licht als het gaat om de beleving van de stad. De nodige vierkante winkelmeters staan leeg in het winkelhart, waar..

Laatste nieuws

EXTRA
Feest tijdens de uitreiking vrijwilligersprijzen december 2023.

Stimuleren, verbinden en ondersteunen

Hilversum investeert komende zes jaar in vrijwilligers: 'Ze zijn de ziel van ons dorp'

13 uur geleden
Afbeelding

Hakenkruis op elektriciteitskastje langs Wandelpad in Hilversum

14 uur geleden
Afbeelding

Acht positieve drugstesten bij verkeerscontrole in 't Gooi: 'Aankomende tijden blijven wij hier meer op controleren'

16 uur geleden
EXTRA
Raadhuis Monumentenwacht 50 jaar

Regels samengebracht in handboek

Hilversum vereenvoudigt verduurzamen monument: vergunningsproces simpeler en sneller

18 uur geleden
Afbeelding

Meer meldingen van discriminatie bij meldpunt Gooi en Vechtstreek

19 uur geleden