'Zo moet het toch niet zijn?'

Kritiek Leefbaar op bereikbaarheid en ook klantvriendelijkheid gemeente Hilversum

27 okt 2021, 10:00 · leestijd 1 minuut Mensen
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum.
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum. Foto: Bastiaan Miché

Waarom is de gemeente Hilversum telefonisch alleen in de ochtend bereikbaar en waarom sta je als beller naar de afdeling burgerzaken tien minuten in de wacht voordat een medewerker je te woord staat? Deze en nog veel meer vragen stelt Leefbaar Hilversum aan het college van burgemeester en wethouders. 

Leefbaar-commissielid Jacqueline van Oostveen is de in haar ogen slechte bereikbaarheid en ook het gebrek aan laagdrempelig- en klantvriendelijkheid helemaal zat. “Er is nooit iemand te bereiken”, licht zij toe. “Zo moet het toch niet zijn? En hoe..

Laatste nieuws

EXTRA
Professor Drabb: 'Op het moment dat ik een hand voor me krijg, komt er iets binnen dat er ook direct weer uitgaat.'

Zaterdagportret | Wouter Ruarus / Professor Drabb

Hilversumse handlezer geeft ongezouten, soms onfatsoenlijke, maar vaak rake analyse van iemands leven

4 minuten geleden
Afbeelding

Lintjesregen: zeven Hilversummers ontvangen Koninklijke onderscheiding

14 uur geleden
EXTRA
Edwin Göbbels en Rob Docter van Democraten Hilversum mogen verder praten met de huidige coalitiepartijen.

D66 en SP vallen af

Democraten Hilversum en PvdA door naar volgende ronde voor verbreding coalitie

18 uur geleden
De Ankeveense Plassen.

Provincie vraagt 18 miljoen aan bij ministerie voor aanpak Oostelijke Vechtplassen en Naardermeer

22 uur geleden
Koningsdag in Hilversum vorig jaar.

Koningsdag in Hilversum: dit is er onder meer te doen

23 uur geleden