Amin Usman toont de businessaward 2018.
Amin Usman toont de businessaward 2018. Foto: Bastiaan Miché

BV Hilversum werkt aan vergroten naamsbekendheid

Bedrijven

HILVERSUM -  Hilversum heeft een actieve ondernemersvereniging, maar de BV Hilversum blijft redelijk onder de radar. Daar moet verandering in komen. Zichtbaarder worden voor ondernemers en de Hilversummers is het devies. Dinsdag 11 september maakt de BV Hilversum daar een begin mee.

De naam van BV Hilversum komt ieder jaar weer naar boven bij de verkiezing van de Onderneming van het Jaar. Samen met de Rabobank, de gemeente Hilversum en Stadsfonds Hilversum verzorgt de lokale ondernemersvereniging deze prijs. Hiermee wil de club betrokken ondernemers in het zonnetje zetten.

Dat is met de eerste vijf winnaars goed gelukt, is de mening van Martijn Has, lid van de commissie Marketing en Communicatie. Met trots dragen de winnaars, waaronder Oldenhof, Van Schijndel Schoenen en Boekhandel Voorhoeve (zie foto), hun uitverkiezing uit. "We zien een gestage groei van de reputatie van de prijs."

Dinsdag houdt de BV een bijeenkomst in Vue Hilversum. Daar vindt vanaf 18.00 uur de aftrap plaats van de uitverkiezing voor 2019. Het is voor het eerst dat er zo wordt uitgepakt. Het moet een goed begin worden van de nieuwe uitverkiezing, waar ondernemers elkaar treffen en spreken.

Doel van de vereniging is om te inspireren, te faciliteren, te ondersteunen en te informeren. Momenteel zijn zo'n 200 ondernemers lid van de vereniging, die ook een spreekbuis is richting gemeente. Dat aantal kan nog beter.

Uit de krant