'Zo moet het toch niet zijn?'

Kritiek Leefbaar op bereikbaarheid en ook klantvriendelijkheid gemeente Hilversum

27 okt 2021, 10:00 · leestijd 1 minuut Mensen
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum.
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum. Foto: Bastiaan Miché

Waarom is de gemeente Hilversum telefonisch alleen in de ochtend bereikbaar en waarom sta je als beller naar de afdeling burgerzaken tien minuten in de wacht voordat een medewerker je te woord staat? Deze en nog veel meer vragen stelt Leefbaar Hilversum aan het college van burgemeester en wethouders. 

Leefbaar-commissielid Jacqueline van Oostveen is de in haar ogen slechte bereikbaarheid en ook het gebrek aan laagdrempelig- en klantvriendelijkheid helemaal zat. “Er is nooit iemand te bereiken”, licht zij toe. “Zo moet het toch niet zijn? En hoe..

Laatste nieuws

De Ankeveense Plassen.

Provincie vraagt 18 miljoen aan bij ministerie voor aanpak Oostelijke Vechtplassen en Naardermeer

3 uur geleden
Koningsdag in Hilversum vorig jaar.

Koningsdag in Hilversum: dit is er onder meer te doen

5 uur geleden
EXTRA
Feest tijdens de uitreiking vrijwilligersprijzen december 2023.

Stimuleren, verbinden en ondersteunen

Hilversum investeert komende zes jaar in vrijwilligers: 'Ze zijn de ziel van ons dorp'

19 uur geleden
Afbeelding

Hakenkruis op elektriciteitskastje langs Wandelpad in Hilversum

20 uur geleden
Afbeelding

Acht positieve drugstesten bij verkeerscontrole in 't Gooi: 'Aankomende tijden blijven wij hier meer op controleren'

22 uur geleden