Afbeelding
Foto: Baak

Winactie Hilversum Marketing en horeca: Take Away voor Twee

Bedrijven

HILVERSUM - Inwoners van Hilversum maken de komende twee weken acht keer kans op ‘een Take Away diner voor Twee’ van een Hilversumse horecaondernemer. Vanaf zaterdag worden op de actiepagina www.livehilversum.nl/lokaal wekelijks vier restaurants onthuld met een lekkere maaltijd voor twee personen.

De actie is een initiatief van Hilversum Marketing en bedoeld om de Hilversumse horeca te steunen en inwoners een hart onder de riem te steken. Want ondanks dat buiten de deur eten op dit moment niet kan, is dat geen reden om niet thuis te kunnen genieten van een culinaire maaltijd van bijvoorbeeld Turks eetlokaal Baak, Vietnamees Ninh Binh en fine dining-restaurant Chef aan de Werf.

Hilversum Marketing heeft bij de acht deelnemende restaurants maaltijden ingekocht om cadeau te doen aan deelnemers van de actie. Zo blijft de lokale horeca in de spotlights staan en wordt de grauwe januarimaand een beetje kleurrijker voor inwoners.

Om kans te maken op een Take Away voor Twee kunnen deelnemers een e-mailadres achterlaten en vertellen waarom ze graag willen winnen. Winnaars krijgen vanzelf bericht en kunnen de maaltijd zelf ophalen bij het restaurant. 

Op livehilversum.nl/lokaal staat een overzicht van lokale horecaondernemers die vers bereide maaltijden voor thuis aanbieden om zelf op te halen of te laten bezorgen. Maar ook winkeliers met een webshop, winkels waar mensen via click & collect of telefonisch producten kunnen bestellen en winkels die open zijn voor bestellingen aan de deur hebben een plekje op de campagnepagina. Deze campagne loopt tot eind januari.

Uit de krant