Het houten hart dat twee weken 'on tour' is door Hilversum.
Het houten hart dat twee weken 'on tour' is door Hilversum. Foto: Hilversum Marketing

Ondernemend Hilversum zoekt dé local shopper

Bedrijven

HILVERSUM - Wie is de lokale shopper van Hilversum? Ondernemend Hilversum hoopt binnen twee weken antwoord te hebben op deze vraag om hem of haar het gevulde houten hart te kunnen overhandigen. 

Vrijdag 29 mei moet duidelijk zijn wie deze eretitel echt verdiend heeft. Ofwel: welke Hilversummer heeft in de afgelopen periode echt de lokale middenstand goed ondersteund? Het is de huidige speurtocht van de ondernemers in Hilversum om de inwoners die hen gesteund hebben te bedanken.

Dat gebeurt nu tijdens de Support Your Locals-hartcampagne. Twee weken lang - van zondag 17 mei tot en met donderdag 28 mei - reist het grote houten hart, een creatie van Kay Peters en Bram Bast van De Nieuwe Kaartenmakers op de Werf, door Hilversum. Iedere dag staat de houten creatie bij een andere ondernemer in het dorp. 

"Iedere ondernemer geeft een eigen lokaal product aan het hart mee, zodat het hart iedere dag gevuld raakt. Aan het einde van de rit is het hart gevuld met de verzamelde producten en worden deze overhandigd door de ondernemers die meedoen aan de local shopper van Hilversum", is de uitleg die is te vinden op de website van Live Hilversum. 

Het reizende hart is te volgen op social media. Kijk voor meer informatie dan hier

Uit de krant