Toernooimanager Geert-Jan van Dijken kijkt uit naar de tweede editie van het evenement.
Toernooimanager Geert-Jan van Dijken kijkt uit naar de tweede editie van het evenement. Foto: Bastiaan Miché

Beduidend meer vraag naar tweede Melkhuisje Masters

Sport

HILVERSUM - Nu de Melkhuisje Masters een meer gearriveerd evenement is, is het makkelijker om de sportieve en zakelijke vruchten ervan te plukken. Spelers willen graag komen spelen op het Hilversumse gravel en meer lokale bedrijven binden zich aan dit driedaagse tennistoernooi met vier top 100-spelers. "We hebben ons vorig jaar bewezen", aldus toernooimanager Geert-Jan van Dijken.

Belangstelling van het bedrijfsleven bleef tijdens de eerste editie uit, zo bleek uit een evaluatie van wethouder Floris Voorink. "Er is nu duidelijk meer vraag naar de Melkhuisje Masters. We hebben nu veel Hilversumse bedrijven die meedoen. We hebben er al een toernooi op zitten en konden onder meer een video laten zien over wat het toernooi inhoudt", meldt Van Dijken.

Als voorbeeld geeft hij de vestigingen van de Albert Heijn, die donderdag 17, vrijdag 18 en zaterdag 19 mei het eten van de ruim honderd vrijwilligers verzorgen. Het op het Mediapark gevestigde Ziggo Sport zendt opnieuw alle zes wedstrijden rechtstreeks uit. De vipkaarten gaan als warme broodjes over de toonbank.

Kaarten zijn te bestellen via www.melkhuisjemasters.nl. Overigens geeft de organisatie vijf keer twee vrijkaarten weg. In aanmerking komen? Deel dan het tennisevenement van Melkhuisje Masters 2018 op Facebook.

Lees verder in de digitale editie

Uit de krant